В якій країні вам знадобились знання англійської мови?

Різні теми, дуже різні...

Liuro
Адміністратор сайту
Контактна інформація:

В якій країні вам знадобились знання англійської мови?

Повідомлення Liuro » 26 лютого 2015, 21:55

Пропонуємо поговорити на цю цікаву тему

kooshka

Re: В якій країні вам знадобились знання англійської мови?

Повідомлення kooshka » 03 березня 2015, 00:12

Привіт. Я студентка Києво-Могилянки, після магістратури їду в Англію. Дуже переживала з приводу англійської, так як ще зі школи не заладилося з ним. Знайомих репетиторів у мене не було, тому знайшла через інтернет тут repetitor.org.ua/repetitory/angliyskiy-yazyik. Менеджери порадили Гриб Наталію Олегівну. Вона майстер своєї справи. Так що, якщо потрібно, звертайтеся до неї, не прогадаєте.

Snizhana

Повідомлення Snizhana » 27 квітня 2015, 23:11

Доброго дня. На мою думку, володіння англійською мовою важливе для кожної людини в будь якій країні. Оскільки англійська-міжнародна мова спілкування.

Liuro
Адміністратор сайту
Контактна інформація:

Повідомлення Liuro » 28 квітня 2015, 15:11

Snizhana писав:Доброго дня. На мою думку, володіння англійською мовою важливе для кожної людини в будь якій країні. Оскільки англійська-міжнародна мова спілкування.

Є таке :) А чи були у Вас такі ситуації коли ви змогли порозумітися з людиною лише за допомогою англійської мови?

Дундук

Повідомлення Дундук » 14 травня 2015, 01:16

Liuro писав:
Snizhana писав:Доброго дня. На мою думку, володіння англійською мовою важливе для кожної людини в будь якій країні. Оскільки англійська-міжнародна мова спілкування.

Є таке :) А чи були у Вас такі ситуації коли ви змогли порозумітися з людиною лише за допомогою англійської мови?